Referent ds. informatyzacji

POWIATOWY URZĄD PRACY
42-600 Tarnowskie Góry, ul. Towarowa 1
tel./fax.: +48 32 285-50-38;  email: pup@pup-tg.pl,   www.tarnowskiegory.praca.gov.pl
 
OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW NA STANOWISKO

Referent ds. informatyzacji

liczba etatów: 1, wymiar etatu: 1/1
 
 

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

  • wykształcenie średnie,
  • obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej),
  • znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy wraz z aktami wykonawczymi,
  • znajomość przepisów dot. zamówień publicznych,
  • znajomość systemów operacyjnych (LINUX, WINDOWS, NOVELL),
  • znajomość języka HTML,
  • znajomość budowy i konfiguracji komputerów klasy PC,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia


 

WYMAGANIA DODATKOWE:

  • preferowana umiejętność obsługi systemu elektronicznego obiegu dokumentów i załatwiania spraw „TALGOS”;
  • preferowana umiejętność obsługi systemu informatycznego „SyriuszSTD” ; system zintegrowany „Millenium”;
  • predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy na własnym stanowisku, komunikatywność, wysoka kultura osobista, odpowiedzialność, obowiązkowość, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, otwartość na zmiany, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, zdolność do pracy w warunkach monotonnych, jak również zdolność do pracy pod presją czasu.

Sprawdzenie wiedzy i umiejętności odbędzie się w formie testu i/lub rozmowy kwalifikacyjnej i będzie dotyczyło znajomości przepisów   dotyczących zamówień publicznych, znajomości systemów operacyjnych, budowy i konfiguracji komputerów

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  1. Nadzór nad rozwojem i eksploatacją  systemu elektronicznego obiegu dokumentów i załatwiania spraw „TALGOS” (w tym archiwizowanie danych elektronicznych);
  2. Pomoc w nadzorowaniu nad prawidłowością funkcjonowania i wykorzystania sprzętu komputerowego;
  3. Prowadzenie zaopatrzenia w środki techniczne i sprzęt komputerowy zgodnie z wymogami przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych;
  4. Tworzenie baz danych, rejestrów, sprawozdań statystycznych, przygotowywanie raportów, informacji dla potrzeb analizy rynku pracy związanych ze standardami usług rynku pracy;
  5.  Aktualizacja informacji na stronie internetowej urzędu.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • list motywacyjny,
  • życiorys (CV),
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie, że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata z klauzulą:
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Referent ds. informatyzacji (1/2024).
    Zostałem poinformowany, że wyrażenie zgody jest dobrowolne oraz że mam prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, a wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed jej wycofaniem”.
  • kopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe i ewentualne dodatkowe kwalifikacje zawodowe.

Oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane.

Termin składania dokumentów: do 06.12.2024 r.
Warunki pracy na stanowisku:
Praca administracyjno-biurowa, wiąże się z bezpośrednią obsługą klienta, użytkowaniem sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka). Pokój biurowy mieszczący się na II piętrze budynku, winda, podjazd do parteru budynku. Pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie dostosowane do korzystania przez osoby niepełnosprawne.
 
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%
 
MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
 
Oferty z dokumentami i dopiskiem na kopercie "Konkurs na stanowisko Referent ds. informatyzacji nr 1/2024" prosimy składać osobiście w siedzibie PUP w Tarnowskich Górach ul. Towarowa 1 (skrzynka podawcza w holu budynku), lub pocztą za potwierdzeniem odbioru na adres PUP (decyduje data faktycznego wpływu do urzędu).
Wyłącza się możliwość przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, zgodnie z ustawą z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r. poz. 422).
Aplikacje, które wpłyną do Powiatowego Urzędu Pracy po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy drogą poczty elektronicznej i/lub telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie PUP.
Dokumenty kandydatów stanowią załącznik do protokołu naboru i nie będą zwracane.
 
Tarnowskie Góry, dn. 25.11.2024
Ewa Brachaczek
Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy
w Tarnowskich Górach

 

Klauzula informacyjna

 

    Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016), zwanego dalej RODO - informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:

    Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach, zwany dalej PUP

    ulica: Towarowa 1
    miejscowość Tarnowskie Góry Telefon 322855038
    kod pocztowy 42-600 Faks 322855038
    adres e-mail pup@pup-tg.pl
    Dane Inspektora danych osobowych:
    Inspektor Ochrony Danych Osobowych: Justyna Kochel
    adres e-mail iodo@pup-tg.pl
  2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze w PUP.
  3. Podstawy prawne przetwarzania to:
    • przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r., poz. 1135);
    • przepisy ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r., poz. 1465).
  4. Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych innym odbiorcom, ani do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z obowiązującym w urzędzie jednolitym rzeczowym wykazem akt.
  6. W związku z przetwarzaniem przez PUP Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawienia i sprostowania, oraz w zakresie wynikającym z przepisów do usunięcia (po upływie prawnego okresu ich przechowywania), ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
  7. Ma Pani/Pan prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie czasowym, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody.
  8. Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowania.
  9. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez PUP Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  10. W momencie naboru w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowskich Górach jako osoba aplikująca podanie danych osobowych zawartych w ogłoszeniu o naborze jest warunkiem ustawowym i obligatoryjnym. Brak ich podania uniemożliwi udział w naborze.
Wytworzył:
Udostępnił:
Kochel Justyna
(2024-11-25 11:22:27)
Ostatnio zmodyfikował:
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki