Stanowisko ds. organizacyjnych i kadr

Do zakresu zadań podstawowych Samodzielnego stanowiska ds. organizacyjnych i kadr należy w szczególności:

  1. opracowanie projektu regulaminu organizacyjnego PUP oraz wnioskowanie w sprawie wprowadzenia zmian w regulaminie,
  2. opracowanie projektu regulaminu pracy PUP i innych regulaminów, innych wewnętrznych aktów normatywnych lub instrukcji wewnętrznych,
  3. projektowanie i nadzór nad funkcjonowaniem systemu obiegu informacji w PUP,
  4. opracowywanie projektów planów pracy,
  5. prowadzenie spraw osobowych pracowników PUP,
  6. kontrola dyscypliny pracy,
  7. prowadzenie spraw związanych z przeglądem kadrowym i ocenami kwalifikacyjnymi,
  8. organizowanie praktyk zawodowych uczniów i studentów,
  9. prowadzenie spraw związanych z przeszeregowaniami i awansowaniem pracowników,
  10. obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  11. organizowanie kursów i szkoleń dla pracowników PUP,
  12. obsługa techniczno-kancelaryjna PRRP,
  13. opracowywanie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej, analiz i informacji dotyczącej pracowników PUP,
  14. monitorowanie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, w tym polityki bezpieczeństwa w PUP,
  15. podejmowanie działań zwiększających świadomość pracowników PUP w zakresie ochrony danych osobowych,
  16. współpraca z organem nadzorczym (RODO),
  17. pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla osób, których dane osobowe przetwarza PUP,
  18. opracowywanie procedur, zaleceń i wytycznych w zakresie ochrony danych osobowych w PUP,
  19. prowadzenie rejestru czynności przetwarzania danych osobowych, rejestru kategorii czynności przetwarzania danych osobowych, rejestru upoważnień do przetwarzania danych osobowych,
  20. publikowanie informacji uzyskanych od poszczególnych komórek organizacyjnych na stronach internetowych Urzędu: BIP i strona WWW,
  21. prowadzenie spraw związanych z BHP i ochrony przeciwpożarowej – zlecanie odpowiednim służbom obsługi PUP w zakresie BHP i p.poż. zgodnie z KP i stosownymi rozporządzeniami,
  22. współpraca z Kancelarią Prawną w zakresie obsługi prawnej PUP – zlecanie Radcy prawnemu realizacji postanowień ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych, a w szczególności:
  1. prowadzenie spraw w imieniu Dyrektora przed organami wymiaru sprawiedliwości,
  2. obsługa prawna PUP.
Wytworzył:
Udostępnił:
Kochel Justyna
(2006-02-25 22:24:08)
Ostatnio zmodyfikował:
Kochel Justyna
(2025-09-03 11:51:02)