Dostawa sprzętu komputerowego wraz z urządzeniami i usługami dodatkowymi
Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach Ogłoszenie o wyniku przetargu Uprzejmie informuję, że w wyniku postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem była
„Dostawa sprzętu komputerowego wraz z urządzeniami i usługami dodatkowymi”
wybrano ofertę Wykonawcy: PRO COIG Sp. z o. o.
cena brutto - 27.127,92 okres gwarancji – 41 miesięcy. Dla zadania 2. Dostawa 1 szt. zestawu komputerowego PRO COIG Sp. z o. o.
cena brutto - 2.982,90 okres gwarancji – 56 miesięcy. Dla zadania 3. Dostawa 1 szt. zestawu komputerowego PRO COIG Sp. z o. o.
cena brutto - 2.827,96 okres gwarancji – 56 miesięcy. Dla zadania 4. Dostawa 3 szt. stacji roboczych i 3 szt. monitorów PRO COIG Sp. z o. o.
cena brutto - 8.483,88 okres gwarancji – 56 miesięcy. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania Na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 roku Nr 19, poz. 177, z późn. zm.) zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzieleniu zamówienia na dostawę sprzętu komputerowego wraz z urządzeniami i usługami dodatkowymi w przetargu nieograniczonym na następującą część zamówienia:
Uzasadnienie Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnienia postępowania w danej części zamówienia ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa cenę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
ul. Towarowa 1     42-600 Tarnowskie Góry
Dla zadania 1. Dostawa serwera
ul. Mikołowska 100     40-065 Katowice
ul. Mikołowska 100     40-065 Katowice
ul. Mikołowska 100     40-065 Katowice
ul. Mikołowska 100     40-065 Katowice
Dla zadania 5. Dostawa 5 szt. oprogramowania komputerowego.
Zamawiający posiada środki na sfinansowanie tej części zamówienia w wysokości 6.200,00 zł, natomiast cena najkorzystniejszej oferty złożonej w przetargu wynosi 8.174,00 dlatego też przetarg w tej części zamówienia został unieważniony.